- Strona główna
- /
- Wydarzenia
- /
- Aktualności
- /
- KONKURS najlepsza diorama
KONKURS najlepsza diorama
Podczas pikniku Good Morning Deblin odbędzie się konkurs na najlepsza dioramę
REGULAMIN KONKURSU pn. NAJLEPSZA DIORAMA HISTORYCZNA
na najlepszą dioramę historyczną zaprezentowaną podczas pikniku wojskowego GOOD MORNING DĘBLIN 5-6 lipca 2019 r.
1. Postanowienia ogólne:
- niniejszy Regulamin określa warunki, na jakich odbywa się konkurs pt najlepsza diorama historyczna na najlepszą dioramę historyczną zaprezentowaną podczas pikniku wojskowego GOOD MORNING DĘBLIN 5-6 lipca 2019 r., zwany dalej Konkursem oraz określa warunki uczestnictwa w nim;
2) organizatorem Konkursu jest Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, a wszystkie sprawy dotyczące Konkursu realizuje Dział Marketingu i Wydawnictw;
3) celem Konkursu jest wyłonienie najlepszej dioramy historycznej prezentującej wojska Stanów Zjednoczonych Ameryki podczas pikniku Good Morning Dęblin w dniach 5-6 lipca 2019 r w Dęblinie;
4) konkurs ma charakter otwarty i jednoetapowy;
5) konkurs skierowany jest do uczestników pikniku wojskowego- zgłoszonych i zarejestrowanych grup rekonstrukcji historycznej, odtwarzających wojska Stanów Zjednoczonych Ameryki;
6) udział w Konkursie jest bezpłatny i dobrowolny;
7) warunkiem udziału w konkursie jest zgłoszenie przez dowódcę grupy rekonstrukcji historycznej do organizatora konkursu nie później niż do dnia 5.07.2019r;
8) zgłoszenie do Konkursu jest jednoznaczne z przyjęciem warunków niniejszego Regulaminu;
9) regulamin Konkursu jest udostępniony w punkcie informacyjnym w trakcie trwania pikniku w dniach 5-6.07.2019, oraz w siedzibie organizatora: 08-530 Dęblin, ul. Lotników Polskich 1;
10) konkurs prowadzony jest w języku polskim;
11) organizatorowi konkursu przysługuje prawo unieważnienia Konkursu bez podania przyczyny.
PRZEDMIOT KONKURSU
2. Przedmiotem konkursu jest wybór i nagrodzenie najlepszej dioramy historycznej, zaprezentowanej przez grupy rekonstrukcji historycznej odtwarzającej wojska Stanów Zjednoczonych Ameryki, podczas pikniku wojskowego Good Morning Dęblin w dniach 5-6 lipca 2019r.
CEL KONKURSU
3.1. Promocja pomysłowości oraz rozwiązań scenograficznych zastosowanych przez grupy rekonstrukcji historycznej.
- Upowszechnienie historii Stanów Zjednoczonych Ameryki.
HARMONOGRAM KONKURSU
4.1. Konkurs rozpoczyna się wraz z dniem wydania zarządzenia Dyrektora Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, w sprawie ogłoszenia ww. konkursu, oraz powołania Komisji Konkursowej.
- Termin zgłoszenia grupy: do dnia 5 lipca 2019 r.
- Ocena zgłoszeń do konkursu przez Komisję Konkursową: 5-6 lipca 2019r.
- Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi w dniu 6 lipca 2019 r.
WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE
5.1. Warunkiem udziału w Konkursie jest zgłoszenie udziału grupy, w terminie do 5 lipca 2019 r.
- Zgłoszenia mogą dokonać dowódcy grup lub ich przedstawiciele.
- Zgłoszenia dostarczone po terminie wskazanym w § 5 pkt 3, nie będą rozpatrywane przez Komisję Konkursową.
- W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie i osoby wchodzące w skład Komisji oraz ich najbliżsi (małżonkowie, dzieci).
PROCEDURA i KRYTERIA OCENY PROJEKTÓW KONKURSOWYCH
6.1. Oceny zgłoszeń pod względem spełniania wymagań formalnych i merytorycznych dokonuje Komisja Konkursowa podczas oględzin zgłoszonych dioram w miejscu pikniku: przykoszarowy plac ćwiczeń Wisła- teren 1. Dęblińskiego batalionu drogowo-mostowego.
- Organizatorzy konkursu zastrzegają sobie możliwość wykonania fotografii zgłoszonych dioram w celach przeprowadzenia konkursu oraz późniejszej publikacji na stronie internetowej organizatora.
- Komisja dokonuje oceny dioram w oparciu o ustalone kryteria oceny poprzez przyznanie określonej liczby punktów przewidzianych dla danego kryterium.
- Kryteria konkursu:
- a) kreatywność, oryginalność, ciekawa aranżacja i scenografia: 0 – 35 pkt
- b) dbałość o odzwierciedlenie realiów epoki (wygląd grupy rekonstrukcji historycznej, spójność wyposażenia grupy z tematyką dioramy, wykorzystanie pojazdów historycznych i uzbrojenia, etc.), 0 -35 pkt
c) wartość edukacyjna dioramy : 0- 30 pkt - Oceny punktowej danego zgłoszenia dokonuje każdy z członków Komisji Konkursowej, wg wzoru: a + b + c = maksymalnie 100 pkt, suma punktów, jakie dana diorama otrzyma w Konkursie, to suma ocen poszczególnych członków Komisji Konkursowej.
- Za najlepszą zostanie uznana diorama, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
- Komisja sporządza protokół z przebiegu i wyniku Konkursu, który podpisują wszyscy członkowie Komisji uczestniczący w posiedzeniu, i przedkłada dyrektorowi Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie do zatwierdzenia.
NAGRODA
7.1. Konkurs będzie przebiegać w jednej kategorii: najlepsza diorama historyczna;
- W konkursie przyznane zostaną nagrody pieniężne dla każdej z kategorii:
- za I miejsce- nagroda w wysokości 2.000,00 zł brutto (słownie: dwa tysiące złotych, 00/100),
- za II miejsce – nagroda w wysokości 1.000,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc złotych, 00/100),
- za III miejsce – nagroda w wysokości 500,00 zł brutto (słownie: pięćset złotych, 00/100),
- Nagroda zostanie wypłacona laureatom przez Fundatorów Nagród w formie pieniężnej (gotówka), na podstawie protokołu Komisji Konkursowej, zaakceptowanego przez dyrektora Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie.
- Komisja może przyznać wyróżnienia w formie dyplomów.
OGŁOSZENIE WYNIKÓW
8.1. Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi w dniu 6 lipca 2017r., podczas programu pikniku Good Morning Dęblin, oraz na stronie internetowej Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie o adresie www.muzeumsp.pl.
- Laureat/ laureaci konkursu zostaną powiadomieni niezwłocznie o wynikach Konkursu, po zatwierdzeniu wyników przez dyrektora Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie.
- Rozstrzygnięcie Konkursu jest ostateczne i nie podlega zaskarżeniu.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
9.1 Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej zwane RODO informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych jest Muzeum Sił Powietrznych z siedzibą w Dęblinie, ul. Lotników Polskich 1, 08-350, NIP: 754-11-56-220, REGON 006473277, nr telefonu 261 519 450. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Lotników Polskich 1, 08-530 Dęblin, lub pocztą elektroniczną na adres sekretariat@muzeumsp.pl;
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres ul. Lotników Polskich 1, 08-530 Dęblin lub pocztą elektroniczną na adres inspektor@muzeumsp.pl;
- dane osobowe uczestników będą przetwarzane w celu przygotowania, organizacji, przeprowadzenia i promocji Konkursu „NAJLEPSZA DIORAMA HISTORYCZNA”;
- podstawą prawną przetwarzania danych w celu przygotowania i organizacji konkursu jest art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zapisanie się do udziału w Konkursie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych;
- dane osobowe oraz zdjęcia z wydarzenia przedstawiające Państwa osobę mogą zostać opublikowane w Biuletynie Muzeum Sił Powietrznych „Pod Dobrymi Skrzydłami” oraz na stronie internetowej i profilu na Facebooku w celu relacjonowania przebiegu wydarzenia oraz promowania wydarzenia;
- Pani/Pana dane osobowe wskazane w pkt. 3 będą przetwarzane przez rok od zakończenia Konkursu natomiast wskazane w pkt. 5 do czasu ich usunięcia ze strony internetowej i profilu na Facebooku.
- posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku gdy przy przetwarzaniu danych osobowych Administrator narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych;
- odbiorcami danych mogą być podmioty przetwarzające dane na zlecenie Administratora oraz osoby mające dostęp do zdjęć z wydarzenia;
- ze względów organizacyjnych podanie danych jest niezbędne do udziału w Konkursie;
- Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne mające na celu należyte, odpowiednie do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną zabezpieczenia powierzonych danych osobowych.